Falla tillbaka i samma hjulspår

Det känns som all musik jag lyssnar på just nu är överflödig, att det inte är något som är bra. Jag kanske behöver ny musik att lyssna på för det känns som om jag lyssnat på samma sak i alldeles för många år. Visst jag skapa en ny spellista för inte så länge sedan men den har jag lyssnat sönder till den grad att låtarna känns flera år gamla.

Det är lätt att falla tillbaka i samma hjulspår, samma rutiner, samma grejer. Jag har inte druckit på nästan tre veckor, inte efter att jag drack varje dag i två veckor i sträck och avslutade allt med en total kollaps. Nu sitter jag här igen och dricker för andra dagen i rad utan någon egentlig anledning. Jag kan skylla på att igår va St Patrick's och idag är det fredag men vad är det egentligen? Bara dåliga ursäkter att dricka öl. Jag har lovat personer att hålla mig från starksprit ett bra tag framöver och det tänker jag hålla även om driften att dricka typ whisky är stor.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?