Havererade planer

Efter en lång dag sätter jag mig äntligen ner framför datorn. Morfar bjuder mig på en öl och jag börjar fundera över dagen som varit och dagarna som kommer denna vecka. Det jag snabbt inser är att jag borde ha tagit med mina glasögon om inte jag ska få världens huvudvärk framför skärmen. Där var det något ni kanske inte visste om mig, eller så visste ni det men jo jag ser som en kratta och har glasögon, främst framför datorn och tv:n men nu i Molkom har de blivit dåligt använda. Det jag känner när jag nu kommit hit, efter att ha spenderat hela dagen med massor av folk är att det är så tyst. Visst är det skönt att det är tomt men just nu saknar jag internatlivet och er i Klassen, Värtstan crew och alla andra roliga människor. Jag är en social varelse, speciellt efter några öl så det är nog därför jag skriver i stället. Detta kommer bli några hetsiga dagar och min idé vad jag ville skriva om blev totalsågad för att den var för lik det någon annan har. Jag sitter nu stressad som fan och letar idéer vad jag ska skriva om men det är svårt när det inte finns någon lista på vad folk har valt. Jag känner att hela min planering av bokmässan bara havererade och jag är nu både irriterad och jävligt stressad. Klunkar i mig min stackars öl för att lugna mig, jag vet att det inte är bra men jag har alltid levet ett destruktivt liv på ett eller annat sätt.
Jag tror att jag bara ska smala så mycket material som möjligt de här två dagarna för att sedan hitta en vinkel och improvisera fram någonting. Detta kommer troligen driva Elma till vansinne men så länge jag för ihop mina 10 000 tecken på ett bra och intressant sätt så kan hon inte klaga, hoppas jag.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?