Mot höstlov

Höstlovet närmar sig snabbare än jag vill att det ska göra. Visst ska det bli skönt att komma hem och träffa gamla vänner som jag inte sätt sen jag flyttade hit men på samma gång så kommer det blir jätte tråkigt och konstigt att vara utan de fantastiska människorna jag umgås med här uppe. Folk kommer troligen att supa ner mig över lovet men jag ska nog undvika att dricka allt för mycket. Jag tror att jag ska hålla det till en kväll och ändå ta det lugnt, hur nu det ska gå. Höstlovet innebär egentligen bara en ska för mig och det är att jag äntligen kan besöka Sofia och lägga lite rosor hos henne. Jag önskar många gånger att jag kunnat gå ner och sätta mig och prata med henne under några mörka kvällar jag haft men det går inte när man är här uppe. Snart min syster besöker jag dig igen och då ska jag berätta om allt som hänt mig hittills.

 

Dagen har börjat riktigt bra för att vara lördag. Jag är inte bakis, jag har varit uppe och sprungit 2,5 km och sedan har jag hunnit duscha och raka mig. Idag har bara börjat, jag funderar på att inte dricka något alls idag, hur nu det ska gå, och man vet aldrig vad som väntar. 

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?