Höstislovish

Lov, det behövs verkligen ibland. Komma hem och bara vara borta från allt. Jag har fan inte gjort någonting sen jag kom hem, eller typ varit på torp och shoppat lite, högtalare och skor. Imorgon är jag bjuden på en halloween fest men funderar på att bara dra dit en stund, ta några öl och sedan åka. Så brukar det låta från mig och sedan super jag sönder hela min kropp och hjärna och ingen hindrar mig, snarare tvärt om. Hejar på mig och för mig att dricka tills jag spyr. Just därför tror jag att jag ska dra tidigt men får la se hur det går med det. Det jag vet är att jag ska in till spelbutiken imorgon och lira lite ordentlig magic igen, det var alldeles för länge sedan nu. Jag kanske ska lära några i Molkom att spela magic, faktiskt väldigt kul och då kan jag få spela det oftare än de få gånger jag är hemma.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?