Citat som beskriver mitt liv

Född i skam!, .dö i skam!

Två meter ner! Demonerna är tysta men skallen spräckt

Friheten är subjektiv och freden kräver liv

Dövar ångesten med pillren

Hon balanserar på räcket, dom får tro vad dom vill i natt

Zombies i kör skriker bli som vi!

Du är värd mycket mer, så jävla mycket mer!

På jakt, på jakt efter kärleken… efter Kåtheten!

Här är alla judas, här delas inga bröd

Jag behöver den där pulsen känna hur den slår, som salt i mina sår

Alla springer efter lyckan nu

Faller man hårt reser man sig inte igen

Husen svajar och du svajar med dom

Jag gav dig mitt liv och du gav dig av

Jag har en kniv mot strupen och känner mig rätt sänkt

Du somnade in för sista gången i natt

Vi har taggtråd runt hjärtat och vi tappar blod

Jag fixade dom här pillren för att komma i form

Rackbladsblickar du känner hur dom tittar

Älskling i natt är vårt papper blankt

Dom rör sig vackert, dom kräver offer så sakta, sakta, Det är du och det är jag!

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?