The days, I have nothing

Varit inne i Uddevalla idag och haft en helt okej dag dock så började mitt humör dippa som fan sista timmen i spelbutiken och på bussen hem så känner mig rätt nere nu. Det kan bero på att jag är trött, en vacker kväll som denna och lyssnade på depp musik. Allt blir säkert bättre imorgon, liksom det är verkligen inte första gången jag sjunker så här i humör, även om det var ett tag sedan nu. Ibland, som just nu förstår jag precis vad Brandon Novak menade när han sa "Im killing lonelines" för ibland är det något man verkligen vill göra, när man kommer hem efter en dag med vänner. Jag ska peppa mig själv med att ta fram gitarren och lära mig massor utav bra Cirkus miramar låtar. Hoppas ni andra har en härlig höstkväll.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?