Ett jävla massa festande

Okej, jag borde kanske inte dricka varje fredag för det blir dyrt och det är lite segt nu i slutet av månaden när man sitter med 50 kr kvar och det är två veckor tills man får pengar. Dock var det riktigt kul i fredags även om jag fick höra nu efteråt att jag missade en jävla massa senare efter att dom flesta hade dragit. Att åka buss hem med en Daniel som var full och hade jobbat var ingen kul upplevelse, herre jävlar va seg och tråkig han var.

Jag hade för mig att jag skulle lägga golv imorgon men det var något mycket roligare, jag ska vara med och dra upp massa golv. Hej grott människan kommer fram och älskar att förstöra saker. För den som är intresserad så fick jag ett sms halv tolv från trollet som undra om vi kunde ses, tror ni jag blev stressad eller? Det roligaste var att jag inte hade planerat att gå upp ur sängen än på en timme eller något så det var rätt gött att få det sms så jag kom upp och iväg på lite flummande och magic spelande.
/Jerry Andersson
Sofia Andersson

Haha, lilla Daniel. Låter som en trevlig dag för dig. Dra upp golv.. ;) Och dagen igår var trevlig as usual, tackar för det! ^^ Och gissa vad för låt jag lyssnar på.. ;)

URL - http://suspected.blogg.se
Skrivet - 2012-09-17 » 06:37:27
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?