An era of treachery

Jag har mått rätt kast idag så förlåt till alla om jag varit svinig eller seg mot någon av er. Jag vet inte men det har känns som om ingenting idag har hänt eller liksom som om det egentligen inte existerade, om någon fattar. Jag tror att det enda som faktiskt kändes verkligt idag var när Sofia stampade mig på foten med sina klackar, inte för att det gjorde ont eller så men jag kände i alla fall något. Det är så jävla segt att dessa dagar när jag mår så här kommer så tätt nu, inte ett bra tecken men va fan det blir la bättre för eller senare igen. Sitter typ hemma nu, även om jag inte vill vara hemma egentligen, vet inte vad jag vill eller typ muntras upp. Om någon vill muntra upp mig så försök gärna, skulle uppskattas. Nu ska jag kolla på mina och Sofias flummvideos för det om något muntrar upp mig, sen blir det la att dunka musik högt som fan.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?