Aldrig mer en fest i Ödeborg

Alltså man sätter sig och åker tre mil rätt ut i en skog, stackars göteborgaren hade ju inte sätt så mycket träd i hela sitt liv, Jag hängde på Martin och André igår till en fest där ute i ingenstans och fan va denna festen hade varit uppsnackad. Det slutar med att allt blir inställt och istället för 30 personer så blev vi 9 som hamnade på någon jävla fotbollsplan i Färgelanda. Det var nog en av dom sämre gångerna jag har supit och då va jag ändå uppe på ett tak, slog ner GB glass, samla ihop varenda jävla flagga på hela planen, krossade två Kirr flaskor och kastade frisbee med ett bord.
/Jerry Andersson
Sofia Andersson

Haha true. Nu efter ett par veckor är det dock dags att låta fötterna vila. Slog ju i foten förrförra helgen - remembah? Och gått i klackar, så att foten böjts just där skadan är. Nu kan jag knappt gå. Gör ont som aset. Kängor framöver, mmhm. Ett tag iaf! Kommer vara klumpig som få i dom.

Svar: Usch fan inte kul att inte kunna gå :o Men intressant att se dig i kängor :D
Jerry Andersson

URL - http://suspected.blogg.se
Skrivet - 2012-09-11 » 22:07:45
Sofia Andersson

Antar du ska till Ua imorrn då alltså.. ;) Får se om jag fluffar håret extremely eller har som idag (eller ah .. imorse >_<). Kängor och najsiga clothes. blir nog finfint!

URL - http://suspected.blogg.se
Skrivet - 2012-09-11 » 22:46:58
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?