Trolling in Gothenburg

I brist på annat så tänkte jag bara snabbt nämna lite om min och Sofias dag nere i Göteborg. Dagen börjar med att jag släpar mig upp vid nio och åker in till Uddevalla för att där vänta på Sofia och tåget som gick 12.07. Jag spenderade alltså i stort sätt en timme med att sitta utan för spelbutiken och lyssna på folks peppande inför pre-releasen av Return to Ravnica. Väl på tåget så sminkade sig både jag och Sofia, någon som nog såg rätt kul ut. På tala om kul, det som hände sen var nog det galnaste och flummigaste som jag varit med om på ett tåg, någonsin men med Troll så är det fan standard. Det är fan ett under att dom andra människorna i vagnen inte flydde där ifrån utan dom satt och stod ut med oss två i en timme typ. Att hitta till Xplosion var inte några problem, det som va lite tråkigt var att skorna Sofia ville ha inte fans i verken hennes storlek eller det materialet hon ville ha, Även hemköp besöktes denna dag där vi köpte fika till tåget ala budget typ.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?