spåra ur.

Jag vet inte vad det är med Lysekils fester och spåra ur totalt, men nått är det och igår var inget undantag. Att leka shotlekar är ingen bra idé då skiten slår efter åt, och den slog hårt på alla. Jag lyckades få dit två stycken från Göteborg, vilket var riktigt roligt.Denna festen var tyvärr allt annat än bra för mitt psyke och mentala tillstånd. Det känns som om Jag och Bran håller på att bli mer och mer samma person, vilket nog inte är så jävla bra. Jag orkar inte skriva om varför detta inte var bra för mig psykiskt så är någon intresserad får la den personen fråga. Nu ska jag sova av mig en rejäl fylla.
/Jerry Andersson
Elvira

Huhhh du, vill bara inflika att du inte ens är i närheten av vad Bran är kapabel till. Och sen vill jag bara säga att jag inte är i närheten att vara som Xaph längre. Jag menar hallåååå, jag spårade ut lite va? Och Xaph är för jävla blyg!

Svar: Som tur är, så är jag ännu inte i närheten av Brans mentalahälsa men vissa dagar känner man mer och mer hur det går åt det hållet. Liksom hur smart är det att direkt när man vaknar fortsätta dricka, och jag tänkte inte ens på vad jag gjorde. Xaph va för jävla blyg men det senare jag läst om henne så har hon varit väldigt som du igår xD
Jerry Andersson

URL - http://steeltorust.blogg.se
Skrivet - 2012-10-15 » 10:38:10
Elvira

Men då tycker jag att vi får förhindra dig från att bli som honom. DU kanske behöver en Xaph i ditt liv, som han behövde. Hmm, jag påpekade att du inte borde dricka mer men du lyssnade inte - som vanligt XD
Omg... om Xaph är slampig och spårar ut så betyder det ju att jag är slampig och kommer spåra ut fler gånger, right?

URL - http://steeltorust.blogg.se/
Skrivet - 2012-10-15 » 14:34:11
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?