På egna ben (Till Niclas)

Då jag inte kommer fram till något vettigt att blogga om så fortsätter jag att lägga upp lite av mina låttexter. Denna skrev jag till min bror när han fylde 19 år.
 
 

Capo 2
Vers: |D|G|Em|A(A2)|
Ref: |G|D|Bm|A|Asus|

 

1
Du är den perfekta rebelen
Du har aldrig gjort som någon annan
Du går din egen väg
Du tar livet som det kommer
Nu är du 19 år
Fan du börjar bli gammal

 

R
Gör som du alltid gjort
Gå med huvudet högt
Då kommer du klara
Livet utan problem
Gör som du alltid gjort
Stå på egna ben
Då kommer du klara
Livet utan problem

 

2
Du har flyttat hemifrån
Du har lämnat Lysekil
Du har jobb och kanske
DU har hittat the one
Jag höjer mitt glas för dig
Skål min bror

 

R
Gör som du alltid gjort
Gå med huvudet högt
Då kommer du klara
Livet utan problem
Gör som du alltid gjort
Stå på egna ben
Då kommer du klara
Livet utan problem

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?