Kom, kom, kommer ni ihåg? Kommer ni ihåg?

Det känns som om någon tagit ett hagelgevär och blåst bort hela min hjärna. Typ sovit värdelöst dåligt i natt så är verkligen trött, sen att de knökar in får många personer i ett rum med dålig luft gör inte det hela bättre. Tror jag börjar få ont om syre, huvudet blir tyngre och tyngre, tror jag somnar snart.. BANG huvudet ner i tangentbordet, hade varit rätt gött att sova nu men dom skulle nog bli sura på mig,

 

Jag har varit sugen på godis typ hela veckan så funderar på att antingen köpa ett kilo sen, eller smsa min mor och be henne köpa hem godis (vilket inte är säkert att hon gör) så det lutar nog mot att själv köpa godis sen och kanske några öl, eller whiskey. Fan att min whiskey är slut, skulle inte sitta fel med en 6:a när jag kommer hem sen

.

På tal om whiskey, eller vet la inte hur mycket det har med whiskey att göra men vi kom äntligen igång med punkbandet igår, första repet är skönt att ha överstökat och det kunder verkligen ha låtit sämre för att ha varit första repet liksom. Jag tror att vi verkligen totalslaktade bä-bä vita lam till den yttersta gränsen där lillebror skulle ha två små shotar, vilket inte heller skulle sitta helt fel.

 

Jag hatar de här nätterna när jag sover dåligt. La mig typ 23:00 igår och somnade typ direkt men sen gick det utför, vaknade typ varje timme och sen hade jag svårt att somna igen så natten kändes jätte lång, tills klockan ringde och jag sov skit gött, vilket inte alls är kul att göra när man måste gå upp. Kommer nog att strypa någon om jag inte får komma här ifrån snart, det är fredag alltså inte meningen att vi ska behöva sitta här hela dagen, borde få vara typ ute i solen och njuta av livet, eller något i den stilen.

 

Jag är fan sugen på att åka ner till P.C, det var alldeles för längesedan jag var där. Liksom mysigt ställe med billiga candyshots och drinkar, lätt värt typ. Nu borde jag snart sluta detta totalt meningslösa inlägget, som jag skriver mest för att ha något att göra och inte somna. Jag hoppas ni kommer ha en episk helg pojkar och flickor.. och kom ihåg! Jag kom som en flicka, gick som en dam, älskad av alla som jag sög av.

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?