Dopido tiden går.

Jag har typ suttit en timme och kollat igenom Return to ravnica kort och börjar få lite koll på vilket guild jag vill göra sen. Golgari känns faktiskt lockande då jag gillar både svart och grönt. Ja man kan faktiskt fördriva en jävla massa tid med att kolla magic kort, när man inte har något bättre för sig och är sugen på att spela. Jag tror jag köper ett intro pack och ett fatt pack av RTR till att börja med i alla fall, så där ryker ju typ 500 kr, men det är det värt. För övrigt så är jag på femte våningen vilket betyder att jag varje dag springer upp för en jävla massa trappor, jag kommer ju få jävliga benmuskler när jag är klar här, vilket kanske är kul... tror jag.

Två timmar kvar, kom igen nu klockan! KÄMPA!
/Jerry Andersson
Elvira

Jag har spelat kort-rollspel innan och det var ett jävla bra tag sen sist men låt mig vara med någon kväll så kanske jag kan få spela lite?

Svar: Magic är awesome och du borde spela det :D
Jerry Andersson

URL - http://steeltorust.blogg.se
Skrivet - 2012-10-15 » 10:51:06
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?