Din sång (Upp ur skiten)

Text och musik: Jerry Andersson
 
 

Capo 2
Vers: |Em|C|G|D|x2 |EM|C|G|D|C|D|x1
Ref: |G|D|Em|D|C|D|C|G|D|C|x1 |G D C|x2
Brygga: |Dm|Bb|F|C|x3 |Dm|Bb|F|C|Bb|C|x1

 

1
Jag har varit där du är
Jag har stått där du står
Jag har kämpat mot demonernas skrik
Jag vet hur mörk det är
Jag vet hur svårt det är
att ta sig upp ur avgrundes djup
Och jag har fallit ner
Men jag har klätrat upp
Jag har tystat demonernas skrik

 

R
Kämpa på kämpa på
Hitta ljuset i dit liv
Stå på stadiga ben
stå på fast grund
och du tar dig upp ur skiten
Upp ur skiten!

 

2
Stigen är smal
vägen är svår
men du kan klara det
I din mörkaste stund
finns det alltid någon där
som vill stödja dig
I perioder av sorg
I perioder av hat
genom tårar av blod

 

R
Kämpa på kämpa på
Hitta ljuset i dit liv
Stå på stadiga ben
stå på fast grund
och du tar dig upp ur skiten
Upp ur skiten!

 

B
Det här är din sång
Det här är ditt liv
Det här är allt du någonsin har varit
Ta nya steg
Börja om från början
Djupare kan du inte falla

 

R
Kämpa på kämpa på
Hitta ljuset i dit liv
Stå på stadiga ben
stå på fast grund
och du tar dig upp ur skiten
Upp ur skiten!

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?