Blaaaaargh

Alltså så jävla segt och irriterande att sitta och skriva massa jävla skit som jag ser som värdelöst och slöseri med min tid. Ibland undrar jag varför jag är här på detta jävla stället överhuvudtaget, så klart för pengarna men är det fucking värt det när dom säger att vi är här för att skaffa jobb och så vidare men det vi gör på dagarna är att göra allt annat än att faktiskt söka jobb.
För att bli mer positiv så är biljeter till August på fredag köpta och ska hämtas ut senare idag, fett awesome att det börjar närma sig nu. Lite svårt att förstå att det faktiskt är på fredag när jag typ laddat för denna konsert sen i somras.
/Jerry Andersson
Ellie

Men alltså, varför tar du bort mina kommentarer? :(

URL - http://steeltorust.blogg.se
Skrivet - 2012-11-02 » 02:24:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?