42

Helgen kryper långsamt närmare, en helg där jag inte har en aning om vad jag ska hitta på. Jag hoppas nog på att jag ska komma fram till svaret på frågan om livet och universum och allting, eller vänta nu det där är liftarens guide till gallaxen och svaret är 42 så kanske är svaret på vad jag ska göra i helgen 42? Men om svaret är 42 hur kan då frågan vara vad ska jag göra i helgen? Frågan stämmer inte med svaret, betyder det då att frågan är felställd eller att svaret är fel? Hänger ni med i mina tankebanor eller har jag trollat bort er totalt?

 

Jag sitter här upp på dagis och segar mig igenom de 2 och en halv timmarna som återstår av dagen, inte för att det är så hemskt direkt och jag har inget bättre för mig, förutom att bli bombaderad av länkar från Olle. 12:30 slutar jag och då blir det la att gå ner till spelbutiken och sätta sig en stund, se om det är något vettigt folk där och kanske spela lite även om det jag är mest sugen på att spela just nu är bowling.

/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?