Välkommen till... WTF happend to me sutarday night

Okej jag har typ ont över allt, men det brukar bli så när man sover i ett trångt hörn på golvet. Jag räknade mina sår/blåmärken precis och kom upp till 12 stycken. Så wtf hände för att få alla dessa sår och blåmärken? Jag har ingen aning, jag vett att jag uppenbarligen bränt mig på handryggen eftersom jag har ett brännmärke där och jag vet var bitmärkena kommer ifrån med resten är ett jävla kul mysterium. Egentligen så klagar jag inte, smärtan är bara ett sätt för kroppen att tala om att du fortfarande lever, vilket jag göra.. senast jag kolla i alla fall men jag vet inte, jag kanske har dött sen dess. Varit en kul helg med en riktigt härlig fest och nu ser jag verkligen fram emot nyår, funderar dock på att bara hålla mig till öl den kvällen, hur länge jag nu kan hålla det löftet till mig själv.

See ya around!
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?