So real these voices in my head

Jag är bara så trött just nu, på allt. Orkar ingenting annat än att typ ligga i sängen och sova, eller glo på film. Jag orkar inte ens skriva, trots att jag vill få bort tankarna från huvudet och ner på papper. Jag vet egentligen inte själv vad jag tänker som är så jobbigt, det är bara alldeles för mycket just nu. Det är fan iskallt, fast egentligen är det varmt bara att jag fryser. Det sägs att det är inte själva fallet som gör ont utan det är när man slår i marken som smärtan kommer men tror mig, att falla gör ibland för jävla ont så att man längtar efter att träffa botten. Åh förvirringen i huvudet, bara ett kaos som just nu inte går att stoppa, man kanske kan få det att snurra lite mindre men man kan aldrig få det att sluta helt. Det finns ett fint citat som jag tycker är så sant. "Det som är så fel med att vara mentalt sjuk är det fruktansvärda pris man måste betala för att överleva"

 

Jag tänkte gå in och duscha nu när jag kom hem men kände att jag knappt kunde stå upp för då skulle jag svimma så nu ligger jag här i sängen och fryser som fan och skakar okontrollerat. Vad jag verkligen skulle behöva just nu är en lång varm omfamning så jag kanske slutar skaka. För varje dag som går så blir jag mer och mer som Bran, vilket inte är bra någonstans. Visst att jag vet att han är en skapelse av min mörkare sida som typ ingen ser eller vet om men jag trodde aldrig att jag skulle se så mycket likheter och dra paralleller så ofta mellan mig och honom. Jag hoppas att ni har en bra kväll, jag ska försöka göra det bästa av min och tack för en kul kväll igår. 

/Jerry Andersson
E

Jag lovade visserligen att lämna dig ifred men jag ville bara att du skulle veta att jag ser dina mörka sidor. Kanske för att jag känner både dig och Bran. Men vad spelar det för roll? Att jag såg dina mörka sidor spelade ingen roll för dig, i dina ögon är jag noll värd. Och det spelar ingen roll längre, men jag såg det långt innan någon annan. Kom ihåg det!

Svar: Åh lilla du. DU VET INGENTING och har inte sätt någonting jämfört med andra
Jerry Andersson


Skrivet - 2012-12-27 » 03:49:01
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?