Underbara kvällar

Jag bara älskar dom två senaste kvällarna, allt som har saknats är underbart sällskap, men ibland kan även ensamheten vara skön, speciellt när det bara är du och havet.

Idag bakade jag en fantastisk jordgubbskladdkaka av 70% mörk choklad och det var en ny idé jag fick så chansen att det skulle gå åt helvete fanns ju där men jag lyckades.

Nu på kvällen gick jag ned till havet och fiskade lite. Det är en så underbar kväll idag att jag ångrar lite att jag gick hem för det var väldigt varmt i vattnet och hade jag bara haft badkläder med mig så hade jag lätt badat. Bilden nedan är från ikväll och jag skulle gärna dygna där nere med lite öl, en grill (eller eld) cigg och härligt sällskap.
/Jerry Andersson
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?