Kladdkakasmys och flum

Sofia ringde igår och tyckte jag skulle komma in till Uddevalla och träffa henne en stund och det säger man ju inte nej till, inte så kul som vi brukar ha. Vi fick den underbara idén att köpa en kladdkaka och sprutgrädde, vilket var massa gott. Sitta i solen och trycka i sig en halv kladdkaka var, röka och fundera på hur i helvete jag kunde bita en 6:a på hennes arm. Efter jag hade köpt mat till den där tjatiga saken så bestämde vi oss för att åka hem, tills Anton kom in och uppehöll oss i några timmar till. Sitta vid ankarna, lyssna på awesome musik, äta godis och bara njuta av livet var inte heller det hele fel.

När jag väl åkte hem gjorde jag en underbar upptäckt, det är jävligt bra akustik i busshållplatserna på torp när dom är tomma så någon kväll tänker jag sitta där och spela gitarr och sjunga awesome låtar, typ.
/Jerry Andersson
Sofia Andersson

Det var grymt i fredags. Stort tack!

Svar: Som vanligt då :) Tack själv.
Jerry Andersson

URL - http://suspected.blogg.se
Skrivet - 2012-08-06 » 01:28:22
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?